bortglömd men många +

De va helt rolit att vara me småsyskonen måst ja seja, men de va int så rolit när vi på hjälppisvälsignelsen fick intyg, så hade man glömt mig. Int e de de, men när de allti e jag som glömts.
Plus att mamma int kom ihåg att hon skulle söka mig o tessu från kyrkan, Ja ringde till henne 100 gånger men hon svara int, likaså ingen annan som kunde ha varit hemma. Så gud välsigne carinas mamma som skjutsade oss hem.
När ja kom hem va ja skitsur och e ennu också för vi har potatis o ja äter int potatis.
Dessutom e de skola imoron.


image65

Men en sak som e bra e att pappa hämta från Irland ett  fint halsband åt mig.
OCH:
+att ja klara mig ett veckoslut utan Danny
+att solen skiner
+att ja ska få tandställnig
+att ja fick en ny mascara på köpet (just passlit då min gamla e slut)
+ja fick 10 euro

de va då många + kanske int allt e så skit ändå.

Kommentarer
Postat av: hanso

så du ska få tandställning! va braa så får du raka fina tänder :) +tandställning e coolt. hoppas du int tar de så farlit de på hjälppisutbildningen fö de kändes säkert ganska dumt men tänkt int på de! förrästen måst ja säga pånytt: ditt halsband e jättesnygg.

2008-04-20 @ 16:37:22
URL: http://hanso.blogg.se
Postat av: Tessu

jep kommentarer kommer int allti fram ;) jar hänt samma till mej. men om man till exempel skriver hjärtan bryts de, vet int vaffö men de e störande :D

2008-04-20 @ 17:42:54
Postat av: Tessu

ska påminna dej ;)

2008-04-20 @ 18:06:48
Postat av: Katarina

ska du få tandställning :o ?
okej, ja ska fundera lite hudan ja ska köpa. va kosta din?

2008-04-20 @ 19:39:18
URL: http://pleur.blogg.se
Postat av: Katarina

Mofas gamla är kravatterna :)

2008-04-21 @ 17:26:29
URL: http://pleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0