Maxxie

Ja blir galen när man int får springa i fred till bussen! De hör till en av mina dagsrutiner, att springa så fort jag kan till busshållplatsen för att inte missa bussen. Men ja brukar alltid sluta springa och gå istället då nån av grannarna kör förbi påväg till jobbet, så att det inte ska se ut att ja har så brottom, de e så pinasmt om dom fårgar om ja vill ha skjuts..Men idag bestämde jag mig för att springa, fast jag såg grannens bil bakom mig, o såklart stanna han o fråga om ja vill ha skjuts. Ja sa nej men så fick jag sjukts ändå, även om ja skulle ha hunnit till bussen. Får man liksom int ha brottom i fred? ja nästan skäms för att hamna åka skjuts liksom 100 meter de känns så..dumt. O så sa han till och med "de e nog hemst o se hur ni allti ska ha så brottom"

nolot.

Ja va tiias moddapresentations assistent. Så hon visa judokast på mig. Efter presentationen fick klassen ge kommentarer om vad som va bra o.s.v
Ode: " De va bra att Tiia gav stryk åt Antonia"

ush varför tycker ja om sturm und drang ?

De e tessus födelsedag ida men hon va sjuk så tiia o ja baka en nami muffins o så gick vi o sofie hem till henne o satt muffinsen på trappan me ett brinnande ljus i, sen gömde vi oss bakom trappan o satt happy birthday-frank sinatra och spela på telefonen ;) Hon blev glad.
O så fick hon låna min hairspray film så hon int sku ha så tråkit då hon e hemma som sjuk.

Ja hitta en ursnygg urjuvlig skådis helt av misstag o så kolla ja lite va han e för en, han e en brittisk skådespelare och heter Mitch Hewer och är med i nån ungdomsserie som heter " Skins".
Där spelar han gaypojken Maxxie Oliver. Kan inte säga annat än guuuuuuud va snygg. O så kolla ja på youtube om ja skulle hitta nåt mer där och dååååå hörd eja världens härligaste brittiska accent, gå o kolla nån intervju och bli kär !



Varför kan int denhär serien komma till finland?!??!

Ja kan int va med i kören för vårkoncerten eftersom de blir för mycke stress. Ja har skolarbete som ja måst sköta plus alltmöjlit annat som hejarklacken för staffetkarnevalen som jag hanna ida mandi nusse e ledare för.
Fast ibland e nog stress helt rolit, de känns som om man sen också sku ha ett liv.
Så nånting bra.

Här e min köplista:
Farkkushorts
Vita ballerian
Ny handväska vit eller blå eller vitblå
ÖRHÄNGEN ja har hål i öronen men äger endast ETT enada par som e fula.
Ny lumene puder
Huppare
Nike kolitch byxor
bikini
ny hjälm o glas (slalom)
vattenfast maskara
She's the man


Nästa v-slut barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Tessu

Blev helt jätteglad när ni kom till oss igår ^^ de va så kiva!

2008-04-17 @ 17:04:32
Postat av: Tessu

Höh hade skrivit en lååång kommentar men den kom int fram..

2008-04-17 @ 17:05:13
Postat av: hanso

ooj heerregud va snygg han är! ååhh. hei förrästen ja hoka att tessu ha skrivi at thon int fick fram de som hon skicka, ja sku ba säga om ni int vet va de e beror på e de säkert de att hon laga ett hjärta och då kommer de int fram. alltså man kan int laga pienempikukolme här på denhä bloggen;)

2008-04-20 @ 16:36:01
URL: http://hanso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0