6.12

Ett bra veckoslut med min familj hos Nellis familj. Okej jag rymdes int i bilen påväg hem och jag hatar att åka tåg mer än nånting! Fast det var ganska lungt i tåget eftersom det är självständighets dag idag. Jag vet inte hur man ska fira självständighets dag. I allafall tände jag just ett ljus, så e ja int helt otacksam till alla domdär typerna som har gjort så mycket för vårt land.




Ibland blir man hungrig mitt på natten.


Ibland undrar jag om Nelli och jag kommer att bli som våra pappor


Försökte sova


På morgonen då jag gick till tågstationen låg det bara ett såhär tunt islager på sjön.
Eftersom det är December är det nog ganska oroväckande.

Kommentarer
Postat av: hanso

ojj va fin bakgrund! härlig!

bilderna ser supermysiga ut. vinglas. mums. våfflorna! dubbelmums.

jaa du, ossse kom till mej sen också vilke gjorde mig mycketmycket glad och jag skulle inte heller ha orkat me nåt annat än just han. megabileen sku int ha blivi ti nåt fö mej, de perfektaste va att bara sitta o äta pepparkakor o dricka glögg. obs! med osse. ensam skulle jag ha angsta ihjäl.

hoppas de går bra. om en vecka e vi hos mara o dansar!!<3

2008-12-06 @ 21:12:38
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: hanso

plus, det va tyvärr int så du tänkt :D

jag rita ögonen

osse rita munnen+näsan

jag rita kindena

osse rita glasögonen

jag rita håret.

typ så va de :D

2008-12-06 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0