fredag

De e de bästa vädret nånsin denhär sommaren o visst har jag njutit av det påfullt. Tisdagen var jag i stan med Nina. Hittade en mörkblå tunn skjorta från H&M som just nu hör till mina absolut bästa som jag vill använda mest. Annat hittade jag inte, bara en datorväska för danny, en helt tråkig svart blää. Nina lura i mig mäkkimat, som smaka nami nami.
Nästa dag var det meningen att jag skulle fara till Nelli men så kom ja ihåg att jag o min storesyster Jossu har lovat föra småsyskonen Anni o Eemil till lintsin. En häärligt varm och annors också lyckad dag. Vi åkte säkert precis alla maskiner, alla barnmaskiner medräknade! Då vi kom hem klockan elva gick jag och Jossu till Emmi och Tiia där vi stannade hela kvällen, sjöng singstar och dansade. Till slut blev dansande till modern dans vilket blir Tiias och mitt nästa projekt. Då vi gick hem på natten var klockan så mycket att vi tog med oss morgonposten :D

Torsdagen vaknade jag tidit fastän jag var trött. Vi åkte till stranden med Tiia Emmi och Jossu. Jossu e den ända som e brun av oss de e så orättvist. Och ännu orättvisare att hon reser till Kos nästa fredag!! Hon av alla ! Hon behöver int bli ett dugg brun mer!! Bilder från stranden eller lintisn har jag inte eftersom de finns i Jossus kamera. Och hon e typ aldrig hemma så dom får jag nog aldrig.
Idag e de fredag o jag har absolut inget att göra! Har försökt ringa alla men alla e borta. Idag i stan orkade jag inte gå i butiker, men ändå orkade jag köpa en helt härlig scarf och röda converse skor vilka jag knappast kommer att använda mycket.

här kommer dom



 

Idag, fredag kväll, blir det hemmakväll med indisk mat. ENSAM :(

IMORGON HANSO <3 (kanske)

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0