Sommar(lov?)


Nu e de sommarväder
ja behöver mera sommarkläder :(

Oj så ja e poetsik igen.

MÅST spara pengar.
Ja vill ha Ja vill ha Ja vill ha ALLTING

Ja vill ha en vit klänning
Vill ha en väska
Vill ha ettpar skor
Vill ha långt hår
Vill ha en pannlugg
Vill ha en ny kamera
Vill ha en bikini
VILL HAAA!!!!!!!

Mitt sommarjobb e stressigt! Barnena e alldeles för snälla. Man skulle ju tro de sku va lättare då men nää-ä.
Det är alltså inte mina småsyskon jag sköter i år. Min lillesyster hon är raka motsatsen till snäll! Det är hon som hittar på och bestämmer vad vi ska göra, hon som säger "LÄS DENHÄR BOKEN!" medan dom barnen jag nu vaktar säger "Vad sku du villa göra?" och så säger jag "ska ja läsa en saga?"
svaret jag får : "om du vill!"

Liksom tiden med mina småsyskon går mest åt att jaga dem o få dem att lyda medan tiden me dehär ungarna går till att jag ska föröska hitta på olika saker dom kan göra så att dom int får tråkigt. Och de e ju HUNDRA gånger jobbigare.

Då jag gick hem från jobbet klockan 6 såg jag en skylt där det stod solar films, sen följde ja alla pilar längs en gata och kom fram till ett perfekt hus med en perfekt gård. På gatan stod det massor med TV bilar och en buss med massor av kläder. Nån film håller väl på att spelas in i dethär huset eftersom de fanns såndäna "stop" band runt hela gården. Skoj.

Och så stötte jag så ett par ganska konstiga blommor.
image84

Sen då jag gick hem såg jag världens vackraste hus. Mitt drömhus. Alldeles för fint alltså.
Ett vitt hus med stora pelare, med vita murar vid gatan och en stor vit grind med någo silvriga mönster på. Bredvid dörren till huset fanns två stora fönster som utifrån sett var speglar som speglade gården med ljusröda träd. Svårt att förklara men det såg super fint ut.

Då jag kom hem blev jag nästan glad då anni jättegulligt tvingade mig att läsa en urdum Barbie bok.

Förresten! Pratade med Honom igår. Han sa att Han och Hon e tillsammans.
Det kändes ingenstans.

Kommentarer
Postat av: Tiia

ja ska nu kommentera fö första gången här :p
domdä blommona e helt sika jännä. vi har en sån buske i vår gård. blomman heter "särkynyt sydän", ja skrev även en dikt om den en gång i finan i tyskland,x) men den läste du int då när du va hos mei :P

2008-06-04 @ 23:18:36
Postat av: hanso

ingenstans? det är egentligen jättebra!
+tuffa blommor!

2008-06-05 @ 19:22:23
URL: http://hanso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0