Regnigt

DANCING IS DREAMING WITH YOUR FEET



Vaknade alldeles för sent, gick i duschen klockan 1 då annika ringde och sa att jag skulle komma ut till vägen, gjord e mig klar på 5 minuter (hann till och med torka håret) och sprang ut till vägen. Tyvärr regnade det så mycket att håret blev blött ganska fort.
Bussen kostade ingenting eftersom jag lånade jossus (min systers) busskort. Dessutom köpte jag ingenting, bara Truly Mixed, plast champagne glas som Miku int tillåter att kallas glas, och ettpar ljusgula ballerinor från CITYMARKET :D:D ! Jeesjeees. En min kompis tog en piercing i läppen och jag tror att jag var nästan nervösare än hon själv! Guuud de måst ta sjukt.
Hos nina tittade vi på frendit, simpsons och SKINS! Har inte tittat på tv ordentlit på säkert flere månader. Finns liksom inget program jag orkar följa. Men hedanefter ska jag titta på vartenda avsnitt av Skins. Hon Cassie e sååå vacker men lite lustig.
Maxxie syns nästan int alls, alltså Mitch Hewer. Honom som jag så väntat på!

Nu ska mitt rum bli städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0