vill hem och sova

Det var meningen att jag skulle fara till hansos stuga. Men de blev ändå inte pågrund av att jag inte slipper hem. O de slipper ja int ännuheller. Här e ja fortfarande. Hos pappa, helt stucked. Dessutom e ja alldeles flunsig och min hals e såå sjuk. Ändå träffa ja Nelli idag som ja lovat. De va nog rolit att ses men ändå tungt att vara hela dagen i stan eftersom ja e så döddddstrött.

Hittade äntligen en bikini (som passar mig)
Helt bara från H&M. Smaklöst. Nää h&m e nog en bra butik ja ska int försöka vara någo.
Sen köpte jag en väska från accessorize som jag länge stått och funderat på. Den ser liten ut på bilden men den är nog ganska stor, lite för stor.. Men en stor väska ville jag ju ha!
Och så köpte jag en alldeles enkel vit klänning från gina.

precis passligt rymlig och passar med både vita och svarta skor

Skitdålig copypaste bild på klänningen men hittade ingen bättre eftersom den inte gick att spara från gina tricots webbsidor.

JAG HAR SHOPPAT ONLINE !!!
Jo visst e ja duktig, ja klara de! O de va int ett dugg svårt. Int behövde man ju alls sätta någo bankkontto koder hit o dit. Man får ju bara hem en räkning som man betalar helt normalt med alla andra räkningar man får.
Nuuuuu har jag skaffat en ny (men dyr) hobby.

Men alltså guud va enkelt de va, bara flytta saker till en "kärra" och sen bara köpa! Tänk, inga dyra bussresor och ingen äcklig shopping-mäkki-mat. Inga sjuka fötter och inga tunga kassar. Här är vad jag shhhoppa.


skorna som nästan alla har men som jag ändå vill ha. Dom kosta 14 € och man fick köpa för minst 19€ så jag måste köpa ännu nåt till så jag köpte ett par flip flops som jag egentligen behöver men aldrig orkar köpa. Så nu är det också gjort!



Egentligen borde jag ha köpt massor nu på en gång eftersom postituskulut ändå e 7 €. Men låt gå nu då.
Kanske jag ännu hittar nåt annat.

Nu e de gonatt.



Kommentarer
Postat av: hanso

jag sku också villa shoppa online! de e tufft + det är roligt. o helt som du ha ja börja tycka illa om att gå i butiker. de e bara så onödigt stressigt.

jag sa ti mamma att ja e påväg på torsdag till stan eller ti tammelund o hälsa på dej och hon sa "joo okej de går braa". Så jag är påväg! Jag borde köpa present till Nusse i stan, men de tar antagligen int så länge för ja ska nu tänka ut va ja vill köpa. men sen kan vi fast fa ti din pappa? eller om de e dåligt väder gå och se på leffa! för ja vill int se på leffa om de är fint väder. hoppas de int stör :)

2008-06-08 @ 18:32:55
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: fanny

vilken sida köpte du ifrån?

2008-06-09 @ 19:55:23
URL: http://fannymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0