Städ-och-glass-dagen

Lyckades nästan ändra utseendet på min blogg så att jag fick en balett sko där uppe i hörnet, men så kom de 5 stycken, som såg väldigt fult ut. Sen tog jag bort de och provade pånytt, sen gick de int alls. Snälla kan nån hjälpa?
Ja poista just min mese. Blev sååå arg på den! Sitter där varenda jävla dag och gör ingenting. Därför e de paus nu.

Idag var jag hemma hos nina o städa hennes nya "hus" med Nina, Annika och Andreas. De ska bli så fint o mysit där, ja önskar ja också sku ha såndäna möjliheter. Varför e de mycke roligare att städa andras rum men int ens eget?
Så ja kom hem där 7 tiden till mitt råddiga rum, och satte på Sims2 och började inreda Pochahontas, Maxxie och Dominique Montezs hus. Men mitt eget rum orkar jag inte göra något åt, inte i varjefall idag.

Gjorde ett väldigt onödigt test, som jag hittade på själv, vilket är ännu onödigare. Satte jordklotet på google earth att snurra, klickade, och där jag hamnade är platsen dit jag kommer att resa till näst. Här är mina 5 länder/städer dit jag hamnar:
1. Afghanistan
2. Moskva
3. Kiribati (tropisk ö som om några år kommer att ligga under vattenytan)
4. Lima
5. Zimbabwe

tragiskt.

Idag har jag igen ätit alldeles för mycket glass, vilket inte är någon nyhet. Den som känner mig rätt vet att jag kan äta hur mycket glass som helst.


Imorgon blir det Borgå med några kompisar.
Onsdagen hittar jag säkert på något med Tiia
Och torsdagen, då börjar jobbet igen
Fredagen har jag knappast något stort att se fram emot. (MAMMAA!!!!!!!! ;@ )

Kommentarer
Postat av: hanso

åå du låter lycklig och glad

kanske de blir bara bättre utan mese de e ändå så onödigt. jag borde poista min fucking mese också!

ha en så kul vecka vi ses på torsda jee

2008-06-09 @ 21:08:04
URL: http://hanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0