SUNday

Idag sola ja mig så att ja ble brun, alltså förändringen till och med märks. Jossu o jag solade oss precis lika länge och hon brände sig heeelt, men inte jag, och konstigt nog va de jag som INTE hade satt solkräm.
Sen åt vi nudlar (den bästa snabbmaten som finns)
Klockan 3 for ja till pappa, och på vägen köpte ja i misstag ettpar alldeles tjuuusiga kaprin, en skjorta och ettpar svarta shorts. Mina småsyskon e urgulliga!
Igår firade vi min födelsedag!

image80

Hanso Osse o Tiia kom till mig o äta kaka
namnam

Nästa vecka kommer att vara himla stressig de e massor av saker som måste bli gjorda OCH så har man lovat dåligt väder för hela nästa vecka. Orsaken: just nu e vi inne i en ocklusions front o snart passerar vi den kalla fronten o då kommer de att bli kallt ända tills nästa cyklon passerar finland.
Ja e bäst i geografi.






Kommentarer
Postat av: Katarina

Sikagullit inlägg o lite du ser glad ut och man ser nåns rumpestumpe på din vänstra sida och lite prööÖ jogga ocklusioner och vad mer? Inget väl :D. Ja joo jag fick laptopen jeejee!
H.Datskinerd

2008-05-05 @ 15:56:13
URL: http://pleur.blogg.se
Postat av: hanso

typ världens vackraste somrigaste härligaste bild på dej noona! den utstrålar liksom lycka och födelsedag! de e coolt när jossus rumpa e i bakgrunden :D awawwaw. och du RÅKADe köpa allt möjligt, ja sku också villa impulsköpa o råka komma hem med allt möjlit. ja ska imoron ti itis mem mamma (vi har en timme på oss -.-') men ja tänker kanske shoppa nån skjorta snabbtsnabbt. kanske om ja e schniikki så hinner jag. huoha. jaaag blev glad av ditt inlägg för de fick mina tankar bort från den regniga måndagen de e idag med cooper i skolan o träningar ja int alls vill på :( äschblä tänk att väder påverkar så mycket? kram ti dej!

2008-05-05 @ 16:00:53
URL: http://hanso.blogg.se
Postat av: hanso

nå om du sku ha måsta tvätta de sku de ha vari helt megafräckt! men ändå e de lite lustit att sussi e så positiv, kanske hon tom kom ihåg va hon sagt o ångra de! vitsi om ja va sussi sku ja känna mej jätteolyckli med mej själv för att jag e så elak ibland halvt utan orsak.
jag orkar no skriva kommentarer ska du se o tack för kommentaren själv du :D tiia hade läst min novell russinnatten o ja ble lite överraskad o glad av hennes kommentar! ja ha tänkt tacka henne helatiden men int kommi ihåg det. int har hon väl blogg? jag kom just hem från sportplan de va skitkallt där mina händer e så is att ja int nästan kan skriva dehär som ja skriver nu. nu ska ja i bastun o värma opp mej tur jag känner mej som en istapp! hjärta:hanso

2008-05-05 @ 19:47:31
URL: http://hanso.blogg.se
Postat av: mandi

oi va härligt det ser ut! inte alls som idag ::/

2008-05-06 @ 09:16:44
URL: http://amandabieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0