tisdagen

Ja e så arg så arg på vissa personer. Bara för att dom e på dåligt humör behöver dom int skrika åt andra att man har "fittit asiga byxor" (fy så de låter fult)
Och om de stör dom att man tar saker allvarlit så varför måst dom då överhuvudtaget bry sig om att man har fula byxor o skrika de pånytt ännu högre så att andra börjar gråta?
Även om de e sanningen, så behöver man väl int skrika de sådär elakt o hatiskt som dom gör.
Ville bara säga att ja tänker ändå sätta på mina byxor nästa dag de e varmt, hur fula dom än är.

Ja kan int dansa mera, tekniken och själva inspirationen har försvunnit. Men frågan är, har jag nånsin kunnat dansa?
O ja som har moddapresentation om hiphop o streetdance + sofia boutella imoron. De kommer att gå så skit. O min moddalärare förväntar sig massor av mig, något som jag inte har.
Ja kommer kanske att få min första 10 på betyget, i geografi! av min favoritlärare. Men hon skall byta skola så henne ser jag aldrig mer. Tänk att man kan se upp till en lärare, de sku ja aldrig förr ha trott att jag sku ha gjort.
Men före jag tar initiativ och börjar arbeta på moddaprojektet, ska ja göra en riktigt stor portion glass åt mig.


                                                        image82



Kommentarer
Postat av: hanso

vem skrek att du har fittiga asiga byxor?! de är ju int alls sant dom va supercoola o dessutom, fast hon int tyckte dom va de, var hon jtätejätte elak :(
hopaps de går bra ändå imoron på presentationen ja håller tummarna! ja tycke rdu kan dansa för du har haft sån passion för de, hur du än dansar ser de vackert ut fö att du njuter av de o gör det för 100procent. känns de verkligen som om du har tappat lusten? de sku va jättejättesynd fö ja tycker verkligen du dansar vackert. kram, h

2008-05-06 @ 20:53:55
URL: http://hanso.blogg.se
Postat av: mandi

men vad bra, jag sku ha villa ha dom själv 0:>
noona du dansar helt sjukt bra, du måst bara börja igen så kommer det nog tillbaka! kram (ajo ja undrar nog att vi våga. tänk om hon sku ha vari nån kriminell ::DDD)

2008-05-09 @ 13:36:22
URL: http://amandabieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0