Tiia idag

Idag lekte jag kreativ och Tiia fick förstås offra sig som min modell igen.

 
För att skydda håret mot hettan från plattången lönar det sig att använda sånthänt medel som tål högre temperatur och skyddar på det sättet Tiias vackra hår.


1.Blås håret torrt
2.Dela in det i olika delar så blir det lättare att hålla reda på allting


Plattången (min bäste vän)
Men jag ska inte platta Tiias hår. Istället ska jag göra det vågigt.
Och då gör man såhär:

Söt typ förresten.


Mitt resultat


Sen makeup



Det tog tusen år att fota denhär men joo suosi suomalaista sku ja väl säga.

SLUTRESULTAT







ahihhah stylisten själv



xxx

Kommentarer
Postat av: hanso

du e stilig och tiia blev lyckad :)

superbra sång på din ipod. dundundudnudundundun!

2008-11-21 @ 15:12:30
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: Iddddda ♥ sönqqqqqö

oooj herregud lite fint ! ochja titta dendär videon också, vitsi jag måst nog skaffa en plattång :DD

2008-11-21 @ 16:43:27
URL: http://lamirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0