Förra veckoslutet

Härlit att provveckan börjar. Det betyder nämligen att en till period helt snart e avklarad. Men idag ska jag inte ens tänka på ett enda prov. Inte ska jag heller ut och festa. Lite paus måste det nu bli. Därför ska jag istället sitta hemma och äta candy king(igen) och spela miniclip. Muahaha. Fast sims har jag int heller spelat på tusen år, så kanske de sku va dags?

Har inte hunnit/orkat skriva nu på en vecka. Men ville bara säga att förra veckoslutet var toppen!

LÖRDAGEN med Nina och Annika var nog lite råddig, som det ganska ofta brukar bli med oss. Men visst blev allt bra sen till slut och alla e nöjda o glada.
Här gör hon sig klar.
    
©tiia  Tyvärr använde jag inte de nya skorna. Det är ju svinkallt därute!

LÖRDAGEN Grattis på födelsedagen Ida ♥
Och tusen tack för en helt underbar kväll!
Hos ida är det alltid roligt och det kan hända vadsomhelst! Här kommer en video:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=wilhelmine&image_id=93137534

Och så hände det en sak som jag inte kunde tro. Då jag äntligen fattat att det var sant var jag så glad att jag sprang rakt i en vattenpöl.
Jag grät då Hanna och Ida kom, för att mina skor och leggings hade blivit så leriga. Men egentligen grät jag nog bara för att jag var så lycklig.

MEN NU!
    

Kommentarer
Postat av: hanso

åå jå du grät de va så sötsöttsött

candyking e mums, javet att du int gillar min smak i candyking men jag tycker nog att din smak är riktigt okej ;) slurppis

2008-11-14 @ 21:59:33
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: Ida

finaste skorna

candy king jejeje

o när du grät !

ha det bra<3

2008-11-17 @ 11:44:45
URL: http://lamirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0