smycken

Veckoslutet gick alldeles för snabbt, fastän jag hade 4 dagar lediga. Fredagen spenderade jag igen med nina men vi tog det nog ganska lungt, denhär gången ;)
Men en sak är säkert. Storebrorsor och deras kompisar e jätte elaka o dumma, men ändå ganska snälla.


Lördagen sov jag nästan hela dagen eftersom jag gått och lagt mig förra natten kl 7 på morgonen (inte sådär värst bra)
Resten av dagen satt jag inne hela dagen med Ella och tittade på gamla filmer vi filmat då vi var mindre. Man skrattar alltid lika mycket för vi hade nog dom hullugaste ideerna nån kan ha. Dessutom har jag typ 20st 60minuters filmer, så nästa gång hon kommer hit har vi ännu mycket kvar att se.

Söndagen blev en shoppingdag. Härligt med julöppet måst man väl säga. Men de va int alls roligt att shoppa fastän jag hitta massor trevligt. På nåt sätt kändes det bara stressigt. Kanske stressen far förbi efter provveckan? Eller kanske de bara blir värre..

Grävde lite i en gammal smyckeslåda och hittade lite alltmöjligt som jag kanske kunde börja ta till användning.










cyaaa

Kommentarer
Postat av: Tessu

jag håller med dj om vad du sa om storebrorsor och deras kompisar :)

2008-11-25 @ 09:02:03
URL: http://lumturi.blogg.se/
Postat av: hanso

speciellt mellersta armbandet är fint!

2008-11-25 @ 11:49:36
URL: http://hanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0