Höstlov

Vädret e nog ganska höstigt, int sådär vackert som början av hösten, utan ganska fult.
De e fredag o ja sitter framför datorn o lyssnar på million stylez o äter alldeles för många ungssmörgåsar.
Den här dagen har handlat om att handla. Har aldrig spenderat sådär länge i en matbutik! Och kan int fatta varför en enda matbutik måst vara ett helt köpcenter! Ja menar, varför i hela friden måst man sälja allt från datorer och gräsklippare till skor och bananer.
Man kommer för att köpa lite mjölk o bröd o så kommer man ut från matbutiken med nya skidor o en toalettstol. Okej där överdrev ja. Kanske de bara e bra att de finns allt i en butik. Men gud man dör ju.

Igår va vi hos osse o myste i hans rum och titta början av en icke-så-mysig The Ring film som byttes till filmen Autot som byttes till Happy Tree Friends som byttes till att vi gick och sova vilket kanske var det bästa alternativet eftersom klockan var 2-3 tiden på natten.

Hanso hatar dom :'(


Idag gick jag hem från osse klockan 9 vilket gjorde helt gott. Sen till jumbo med Tiia och titta på en 3D film som var fånigt skrämmande. Men domdär alla hemska sakerna kom så nära en! Och jovisst så köpte jag äntligen mina dansskor och en ljusröd myspys skjorta.

    
 
tiia

Fick lust att gå på kirppis. Inte för att köpa kläder, utan mest för att köpa saker till inredning. Orsak:Jag hade inte råd till alla härliga rosa sakerna som jah hittade i TIIMARI! Gud vilken fattiglapp ja e. Men heltsant de e dags att börja spara pengar inför resan till italien pluss att jag behöver ny hjälm o glas o en rosa peak mössa inför resan.

Jag i morse då jag hade problem med att välja vad jag skulle ha på mig
      

Imorgon stan med Nelli

Ciao xxxxx


noona sanoo: nu ska ja äta min kismet


Kommentarer
Postat av: hanso

du liknar heltsant till niotillfem. du borde ha varit med mejj på dedär kirrppise för där fanns en hel del inredningsgrejs! älskar det.

pluss jag hatar int three happy friends. bara lite.

2008-10-17 @ 21:27:24
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: Anonym

loveu2 <3

2008-10-17 @ 21:51:00
Postat av: hanso

tack:)

2008-10-17 @ 22:52:27
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: Lina

lie fina bilder :) joo dom e no från h&m barnavdelning och dom e storlek 36/37 :)

2008-10-18 @ 12:12:05
URL: http://linaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0