House

Missade bussen i morse, fick en olovlig frånvaro från moddatimmen och allt detta bara för att jag läst på en BOK ända till 3 på natten. Please liiite respect ja läser ALDRIG böcker. Min moddalärare borde vara stolt av mig istället.
Trots detta så va de en jätte bra dag. Om man inte räknar med att ja va helt veke på kemman(inget nytt) och att ja gick med i sångkören UTAN HANSO! :(

     
Överlycklig Noona.                     Marcus.                          Min konstnärliga skit i håre
                                                                                              :( Men den va fin.

Jossu hade lagat världens bästa mat då ja kom hem och sen körde hon mig till träningana. De e bra för min hjärna att träna. Komplicerade danssteg tränar upp min hjärna så den kan kordinera bättre. Så kanske jag nångång i tiderna blir bra på matta-fyssa-kemma-helvetet? Men i varjefall så va de nog dom kivogaste träningarna hittills. Kanske de berodde på mina nya dansskor? Säkert.

Litet smakprov på house dance om nån e intresserad
  

Men nu ska syrran laga jordgubslikör
Cya xxx

Kommentarer
Postat av: hansoo

jordgubslikör fypå dejj :D

åå skulle alltbragärna vilja smaka ändå.

förlåt mej jag ville sjunga men kunde ej, trallallaa.

2008-10-23 @ 20:50:03
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: Lina

ja sku sååå villa hålla på med någon dans...men tiden räcker inte till :( hur länge har du vari i house dance?

2008-10-24 @ 20:30:15
URL: http://linaochfannt.blogg.se/
Postat av: hansoo

konstnärlig skit :D

2008-10-26 @ 18:11:14
URL: http://hanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0